reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Sládkovič

Lukáš Sládkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vyštudovaný právnik a umelec, kresťan, občasný fotograf, hiker, vášnivý cestovateľ a nadšený cyklista. Tiež verím, že hľadanie pravdy oslobodzuje... Nikdy som ju nevlastnil, snažím sa ju spoznávať. Zoznam autorových rubrík:  AfrikaSpoločenskéSpoznávame svetSúkromnéNezaradené

reklama

Afrika

Kilimanjaro - vecne a efektívne

Lukáš Sládkovič

Kilimanjaro - vecne a efektívne

Od dažďového pralesa až po kráľovstvo ľadu. 5 klimatických pásiem. Na najvyššiu horu Afriky sú však vytvorené prevažne dva pretrvávajúce názory. Jeden názor, všeobecnejšej povahy, glorifikuje túto horu na piedestál absolútnej úcty, krásy a rešpektu. Na druhej strane, medzi "hikermi", však prevláda názor, že vyliezť na Kilimanjaro znamená zaplatiť nezmyselne veľa poplatkov a výstup je až smiešne jednoduchý a nie príliš zaujímavý. Minulý mesiac som mal v Tanzánií možnosť vytvoriť si vlastný názor.

  • 6. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 9
Tanzánia: Malária a špagety

Lukáš Sládkovič

Tanzánia: Malária a špagety

Ráno som sa opäť zobudil na silnejúci hlas z nekvalitného megafónu, ktorý zvolával moslimov na ranné modlitby. S prvým nádychom som si pretrel oči a poodhrnul moskytiéru, ktorá pokrývala celú posteľ. Môj prebúdzajúci sa zrak ako prvú rozoznal črtajúcu sa postavu Martina, spolubývajúceho v mojom veku, ktorý si práve balil notebook a nasadzoval helmu do roboty. Monikina posteľ však bola prázdna. V prekvapení, pretože moja nemecká kamarátka je veru hrdá sedmospáčka, som sa ponáhľal do hostelovej kúpeľne, kde som ju aj našiel. Ležala na zemi pri záchode v spoločnosti švábov a sotva sa hýbala...

  • 21. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 0
Som génius

Lukáš Sládkovič

Som génius

Narodil som sa rok pred Nežnou revolúciou, no moje detstvo a moja výchova, ako u mnohých z vás, nekopírovali ihneď západný štýl. Napriek tomu, že máme školy, zároveň nám nie je cudzia starostlivosť o záhradku. Napriek tomu, že si môžeme dovoliť kupovať vajíčka z obchodu, každý z nás sa stretol s tým, ako sa chovajú sliepky. Pracujeme v office-och, ale šport nám nie je cudzí. Keď sa zrazu stretneme zoči-voči západnému svetu, môžeme vyzerať ako géniovia .... Mne sa to stalo, a to nie jeden krát.

  • 27. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 386x
  • 5
Maroškovi z Kene

Lukáš Sládkovič

Maroškovi z Kene

Milý Maroško, Ďakujem Ti za Tvoj mail, pekné riadky vždy potešia. Na tvoju otázku, či je tu bezpečne sa ľahko odpovedá. Nuž, strielať sa tu občas strielajú, ale len tak zľahka, aby sa nepovedalo. Horšie to tu bude ževraj pred "voľbama". Kým Tí naši prezidentskí kandidáti strieľajú v televízií dve na tri, tu si zastrieľajú aj len tak, z dlhej chvíle, ostrými.

  • 21. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 417x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu